Terpilih untuk konsert

Hai dan assalammualaikum kepada para pembaca . Hari ini Sarah nak cerita tentang saya terpilih utnuk membuat persembahan ketika penutup hari kemerdekaan.Saya menyanyi lagu Deen Assalam.Saya berlatih dengan kawan-kawan saya dan Cikgu Rosli.

Mesti ramai orang tertanya sedap sangat lagu Deen Assalam. Sedap .Cuma apabila saya yang menyanyinya tak sedap.haha....Saya tak boleh nyanyi yang part tinggi.Susah sangat. Bagi korang senanglah. Saya ni ada pelbagai suara. Ada suara kasar dan halus. Saya guna suara kasar sikit.So,mestilah tak leh main tinggi - tinggi. Nanti sakit tekak.Dah lah tekak saya ni ada satu je.Kang sakit kang nak guna suara ape.Suara serak untuk nyanyi.Hahaha.

Dekat sini sape yang masih lagi ingat tentang cikgu Pratikum/ pratikul. Mesti ramai. kan.haha. Dia memang cari pasal ngan saya. Kenapa? Sebab waktu saya nyanyi dia kata suara saya macam kambing. Dia saja je nak gurau. Tapi saya tak suka bergurau dengan dia. Dia punya suara tu macamlah sedap sangat. Suara dia masa nak nyanyi lagu ni pun macam sajat dah. Hahahaha.

Dah lah tu penat.Kalau korang nak dengar lagu Deen Assalam boleh cari dekat youtube atau dekat bawah ni. Pilihlah.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Time to Raise,Babe

Hi guys...Sarah in the house...Mesti ramai yang rindu kita...Sebenarnya,kita sibuk dengan UPSR...Ni jelah time kita nk kongsi rahsia... Ki...

Catatan Yang Paling Popular