Akan Menghadapi Peperiksaan Percubaan UPKK

Assalammualaikum and hai to all of you.Ingat sayakan.Haih.Penat betul jadi darjah lima.Dhlah ada macam menda berlaku dalam hidup saya selama ni.Pada minggu hadapan saya akan menghadapi peperiksaan percubaan upkk.Sekarang ni saya tengah mengulang kaji sambil buatlog.Bilalah nak ada ramai orang membaca blog saya ni.Kesian saya ni tau.Sedih.Hahah.Saja buat lawak.

Korang semua mesti dah pernah jawab peperiksaan ni kan.Best lah korang.Tak payah buat dah.haih.Kalaulah saya ni ada pari-pari yang boleh tolong saya ni kan.Lagi best tau.Tadi saya tengok Bad Genius.Perempuan tu memang genius betullahkan.Kan best kalau saya ni pun macam tu jugak.Lagi menarik dan juga senanglah saaya nak jawab peperiksaan.Tapi,semua tu hanyalah khayalan semata-mata.

Kalau korang selalu marah-marah saya ni lagi lah.Marah saya sampai tiada siapa yang bleh pujuk melainkan saya.Hahaha.Saya selalu kata diri saya kalau sya tengah marah."Jangan marah....sabar mungkin ini hanyalah ujian daripada tuhan".Sebenarnya dia ada macam lagi ayat nya,tapi takkan nak tulis semua kat sini.Hahaha.Kalau korang semua marah-marah gunakanlah ayat positif untuk tenangkan hati korang tu.Ok

Aduhai mendalah aku merepek kat atas tu.Tulah suka sangat makan kerepek bawang.Ujian percubaan upkk ni kan saya dengar dari kawan-kawan saya yang suka sangat membawang tu yang peperiksaan upkk ni lagi susah dari upkk sebenar.Takut sya di buatnya.Takpelah.Setiap yang kita telah lakukan harungi jelah.Mesti semua orang tak faham apa yang saya tengah terangkan ini kan.Hahaha.Mungkin inilah jelah karangan blog saya pada kali ini.Sebenarnya tangan saya dah penat.Biasalah.Bye.Assalammualaikum.

1 ulasan:

Time to Raise,Babe

Hi guys...Sarah in the house...Mesti ramai yang rindu kita...Sebenarnya,kita sibuk dengan UPSR...Ni jelah time kita nk kongsi rahsia... Ki...

Catatan Yang Paling Popular